Sunday 2 April 2017

GOOD VIRTUES.CO : HAIRCARE REVIEW



I wanna share these products for those who dont have much problems with their hair.

Produk ni yang i guna sebelum Tanamera products which I absolutely love. Okay back to the point. Produk ni bukan 100% organic tapi still menggunakan bahan yang baik untuk kulit kepala/rambut. As you can see, it is harsh chemicals-free.


Both shampoo and conditioner smells so strong in a good way. So kalau korang suka bau wangi kuat-kuat, go for it. Oh I forgot, the hair serum pun sama wangi sangattt and tak oily. Overall, I love it tapi my hair tak sesuai produk bukan organic so sadly i cant buy produk yang senang nak dapat dekat watson or supermarket.


In my experience, kulit kepala gatal kurang, kelemumur kurang, rambut gugur kurang. For me, produk ni lack deep moisturise je as hair serum dia pun tak membantu rambut i yang very very very very dry. Plus, i tak suka bila rambut bergantung dekat produk sebab i perasan bila tak pakai je either conditioner or hair serum dia, rambut i kering gilaaaa.

I recommend these for ppl with normal/oily hair. Definitely the best choice among comercial products